באילו דרכים אפשר לחפות קיר? ומה כדאי לכם?

אם הגעתם לכאן, אין צורך להרחיב על יתרונות חיפויי הקיר. העתיד כבר כאן ואתם ביחד איתו. בדקות הקרובות נסקור את 4 חיפויי הקיר המובילים את הטרנד העיצובי החזק ביותר בשנים האחרונות –

סוגים של חיפוי קיר:
חיפוי בטון, חיפוי עץ, חיפוי פלדה ואפילו חיפוי קיר ירוק וצומח.

לפני הכל נגיד, כמובן, שהכל עיניין של טעם אישי והסביבה שתיצרו. במילים אחרות הבחירה של חיפוי הקיר שלכם צריכה להעשות בהתאם ליתר האלמנטים שבחרתם בסביבת אותו הקיר. הבחירה היא לא אימפולסיבית ולא כל כך על פי החשק. עלינו לייצר קו עיצובי, הגיוני ורציף, המחבר בין כל האלמנטים שנבחר. חשוב יותר שהקיר ישתלב בסביבה שייצרנו, מאשר שיהיה לנו קיר 'ממש כמו בתמונה' או 'כמו שראינו במסעדה ההיא…'

הבנתם את העקרון? מצוין, נעבור לעיקר.

ארבעת חיפויי הקיר שיגרמו לכם להתאהב

לפניכם ארבעת חיפויי הקירות הנפוצים כיום בבתים בישראל:

חיפוי בטון – כשעוצמה הופכת ליופי

הטכנולוגיות המתקדמות והדרישה הגוברת לעיצובים חדשניים, הן בדירות מגורים והן בחללים מסחריים, הביאו איתם בשורה חדשה מעולם הבטון. הבטון כבר לא קר ומאיים כמו שהכרנו, היום מדובר בתרכובות איכותיות, היושבות על הקיר בדיוק מילימטרי ואף פחות מזה, ומסוגלות להעניק אפילו תחושות הפוכות ממה שהתרגלנו. ניתן לשלב בלוחות הבטון ציורים ודוגמאות או להשאיר מראה חלק. בכל אופן, הקיר מקבל מראה עוצמתי שלא ניתן להתעלם ממנו, ובכך משפיע על כל האווירה בחלל בו הוא משולב. כדי לדעת עוד על חיפוי קיר בטון – לחצו כאן.

חיפוי עץ – פתאום הכל נראה טבעי יותר

לפני שתחליטו אם זה בשבילכם או לא, כדאי שתכירו את כל היתרונות שחיפויי העץ מביאים איתם. ראשית, לא מדובר רק בצבעי עץ קלאסיים כמו שאנחנו מכירים, חיפויי העץ מגיעים במגוון גוונים, ואפילו לא שגרתיים כמו אפור וכסוף. את האווירה החמימה שהעץ מכניס לקירות שלנו, כנראה, שום חומר גלם אחר לא יוכל להכניס.

קלות העבודה עם חומר הגלם הזה מאפשר לנו להיות גמישים מאוד מבחינה עיצובית ככה שבעצם, עם חיפויי העץ באמת אין דבר שאי אפשר לעשות. החומרים ממוחזרים וידידותיים לסביבה כמו שרק עץ מסוגל להיות. החלקים מגיעים במבחר צורות וגדלים.

חיפוי פלדה – עיצוב חם במתכות קרות

מספיק קיר אחד, המחופה בפלדה מעוצבת, כדי לשנות אווירה בחלל שלם. אם זה סלון, אולם תצוגה, או חלל אחר, הפלדה מעניקה תחושה של חוזק ויופי, ומוסיפה דרמה למראה הכללי. גם הפלדה מסוגלת להגיע למספר רב של גוונים ועדיין לשמור על מראה עוצמתי ומתכתי.

לוחות הפלדה עשויות לרוב מאבץ וניתנות לחיתוך מדוייק, גס או עדין, ומאפשרות ליצור תחושה של מרחב כמעט אין סופי בחלל שלנו. חשוב לזכור שחיפוי קיר בפלדה הופך את הקיר לדומיננטי מאוד, והאורחים שלכם עלולים לבהות בו ולא להיות מרוכזים בשיחה….

חיפוי ירוק מצמחים – מראה פראי בטכנולוגיה מדוייקת

הכירו את ה- GREEN WALL , קיר ירוק וצומח אצלכם בסלון. אפשר להרגע, לא מדובר בצמחים המטפסים שהכרנו בעשורים הקודמים. צמחים אמתיים ומותאמים, הגדלים במשתלה עוד בטרם הם נשתלים בקיר עצמו, ומקשטים הבית שלנו באופן הטבעי והירוק ביותר.

הצמחים בקיר ניתנים לבחירתכם, סוגים, צבעים וצורות, תוכלו אפילו לכתוב או לבחור דוגמה מסויימת אותה יצרו הצמחים. בקירות משולבת לרוב מערכת השקיה אוטומטית, חסכנית במים, שפותרת אתכם גם מהמטלה הזו ועושה זאת בדיוק על פי צרכי הצמח. הקיר של השכן כבר לא יראה ירוק יותר…

איך בוחרים חיפוי קיר מתאים?

ראשית, אם אתם מתעניינים או מתלבטים, אנחנו כאן עבורכם. ריכזנו כאן את 4 חיפויי הקיר המובילים, אתם מוזמנים לפנות אלינו כבר עכשיו ולקבל את ההמלצה שלנו לסביבה שאתם רוצים ליצור. בחיפויי הבטון, למשל, מגוון הסגנונות והעיצובים הוא עצום – ממש בלתי נגמר. לכן, הדרך הטובה ביותר היא להקשיב לאפשרויות המתאימות ספציפית לכם, ורק אז לחשוב ולהחליט. אחרת, המבחר עלול לבלבל.
יש מספר חוקים בסיסיים שעושים או עושים בעיצוב חלל הכולל חיפוי קיר.

מכאן, בכתיבה בלבד, לא נוכל לכוון אתכם למראה המושלם לחלל שלכם, והתמונות הן המחשה מצויינת אבל לכל חדר, סלון או אולם יש את הרצונות שלו והדברים הייחודיים אותם צריך לקחת בחשבון. לכן, לפני שאתם 'שוברים את הראש' או נוקטים עמדה, פנו אלינו כדי להכיר את האפשרויות הנכונות ביותר לחלל שלכם. ככה תוכלו להתמקד רק בעיצובים המתאימים, להקל ולמקד את הבחירות שלכם.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake