חיפוי קירות – למי זה מתאים?

אחד הטרנדים העיצוביים הבולטים של השנים האחרונות הוא ללא ספק חיפוי הקיר. לקוחות פרטיים שרוצים לעצב את הבית שלהם נהנים ממנו כמו גם לקוחות עסקיים שרוצים לעצב את המשרד, הסטודיו או חלל העבודה המשותף.

הוורסטיליות של אלמנט עיצובי זה נעוצה בעובדה שניתן לספק חיפוי קירות מקצועי ממגוון חומרי גלם, שהעיקריים ביניהם: בטון, עץ, פלדה וגם חיפוי מצמחים!

מגוון חיפויים חדשניים

חיפוי קירות מבטון – אולי הנפוץ והפופולרי מכולם. מאפשר לבעלי משרדים ולבעלי בתים פרטיים להשיג מראה חזק ומושך המשלב טקסטורות ואלמנטים עיצוביים נוספים על הקיר ולהגיע לתוצאה מרהיבה ולמראה שאי אפשר להתעלם ממנו.

חיפוי עץ – המראה הטבעי. היתרונות של חיפוי זה: קלות עבודה עם חומר הגלם שמאפשר גמישות עיצובית, ידידותיות לסביבה ומגוון צורות וגדלים כולל צבעי עץ קלאסיים אך גם גוונים לא שגרתיים כגון כסף ואפור. כמובן שאת האווירה החמימה שחיפוי עץ מכניס הביתה אי אפשר להחליף.

חיפוי פלדה – יוצר אווירה שונה לגמרי בחלל בין אם זה אולם תצוגה, לובי או סלון פרטי. הפלדה יוצרת תחושה של חוזק יחד עם יופי דרמתי. גם הפלדה מגיעה במספר גוונים.

יתרונות: את לוחות הפלדה ניתן לחתוך בצורה מדויקת, בטקסטורה עדינה או גסה והיא יוצרת תחושת מרחב בחלל.

הקיר המחופה בפלדה הופך מיד לדומיננטי מאוד והוא מהווה אלמנט חזק מאוד בכל תכנית חיפוי קירות פנים שיש ברשותכם.

עיצוב קירות בעזרת חיפויים היא כאמור אופנה שהולכת ומתחזקת בשנים האחרונות תודות לטכנולוגיה חדישה ומתקדמת בתחום והגעה של חומרי גלם שונים ומגוונים במחירים נוחים יותר מתמיד, כשאחת הדוגמאות הבולטות לחיפוי קיר מעניין הוא כמובן החיפוי הצמחי.

חיפוי ירוק מצמחים – אם עדיין לא נתקלתם במושג GREEN WALL זה הזמן. מדובר בקיר ירוק שצומח אצלכם על קיר הסלון, על קיר המשרד או בחלל העבודה המשותף. טכנולוגיה של צמחים מטפסים מתקדמים אשר גדלים במשתלה ונשתלים בתוך הקיר בצורה חכמה ומדויקת ומעניקים לקיר שלכם את המראה הטבעי והפראי ואפשר לומר מהווים גם יצירת אומנות של ממש. הצמחים ניתנים לבחירתה ואפשר לייצר מהם דוגמה מיוחדת.

בקירות הללו משולבות בדרך כלל מערכות השקיה אוטומטיות חסכוניות בצריכת מים והמראה הייחודי של קיר זה מושך את העין של כל מי שיצפה בו.

לסיכום, עולם העיצוב הולך ומתפתח משנה לשנה ואם אתם לא מעודכנים בטכנולוגיות החדשות ובשיטות החיפוי החדשות יש לכם פערים להשלים.

כאמור חיפויי קיר כיום מגיעים במגוון חומרי גלם, צורות, גדלים, צבעים וטקסטורות וכל אחד ואחת יכולים למצוא את הסגנון המתאימים להם, בין אם זה לבית, לעסק, למשרד ולכל חלל אחר. כולם יכולים לבחור חיפוי קיר המתאים לסטייל שלהם וליהנות מאלמנט עיצובי מודרני, מושך ויפה זה!

מצאו את חיפויי הקיר החדישים והמתאימים לכם ביותר כאן >>

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake