סוגי עיצוב שונים לקירות בחדר השינה

חדר השינה הוא הפינה האינטימית והאישית שלכם, והאלמנטים העיצוביים המרכיבים אותו, הם הדברים האחרונים אותם תראו בלילה, רגע לפני שתעצמו את העיניים (חוץ מבן הזוג כמובן), והם גם הראשונים אותם תראו בבוקר, כשתפקחו את העיניים. לכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב חדר השינה, להתאים אותו אליכם, אל טעמכם ואל סגנון חייכם. אחד האלמנטים בחדר בו תוכלו להביע את עצמכם בצורה הטובה והמקיפה ביותר, הוא קירות חדר השינה. ואם אתם מתלבטים מה לעשות אם אותם הקירות, להלן מספר אפשרויות:

קיר בעיצוב מודרני

העיצוב המודרני מתאפיין בקווים נקיים, מראה קלאסי וחדיש. אם חשקה נפשכם לעצב את קירות חדר השינה בעיצוב מודרני, תוכלו לבחור לצורך המטרה, בטפט המתאפיין בקווים נקיים – אפשרות אחת היא טפט עם צורות גאומטריות, ובגוונים אחידים כמו שילובים בין: לבן, אפור, מתכת – ואם אתם נועזים יותר (או מעוניינים להכניס קצת רומנטיקה ותשוקה לעיצוב החדר), גם עם שילובים של מעט אדום. אפשרות נוספת היא חיפוי קיר בחדר שינה המבוסס גם הוא על אותם הגוונים.

לדוגמא של קיר בעיצוב מודרני לחצו כאן

קיר בעיצוב כפרי

עיצוב כפרי יכניס אווירה חמימה ונעימה לחדר השינה. הצבעים המאפיינים את העיצוב הכפרי, הם: שמנת, בז', גווני אדמה וחומים למיניהם. אפשרות נוספת בכדי ליהנות מקיר בעיצוב כפרי, היא חיפוי פנים כפרי – החיפוי יכול להיות אבן טבעית, בריקים והאפשרויות הן מגוונות. קיימת אופציה נוספת אשר תאפשר השגת תוצאה של קיר בעיצוב כפרי והיא שימוש בטפט, המתאפיין בטקסטורה מורכבת – יחד עם זאת, ובדומה לחיפוי קירות, ההמלצה היא להדביק את הטפט רק על קיר אחד או מקסימום 2, וזאת בכדי לא ליצור מראה עמוס ולא נעים בחדר השינה.

קיר בעיצוב אקלקטי

עיצוב אקלקטי מאפשר לשלב בין מספר סגנונות עיצוביים שונים. כך יוצא שמי שמעוניין לשלב אלמנטים אהובים עליו מכל סגנון וליהנות מתוצאה אשר תבוא לידי ביטוי בחדר השינה שייצג את מי שהוא ומה שהוא אוהב בצורה הטובה ביותר. בעיצוב אקלקטי של קיר, אין כאמור חוקים ברורים אפשר לבחור בחיפויים או טפטים מעניינים במגוון רחב של גוונים, כאשר המטרה היחידה היא כמובן לשמור על הרמוניה עיצובית ולדאוג שהתוצאה תהיה נעימה לעין וכמובן, תיצור את האווירה המתאימה לחדר השינה.

קיר בעיצוב רטרו

אנשים נוסטלגיים, או כאלו שלפחות אוהבים או מעריכים אלמנטים מעשורים קודמים, ישאפו לעצב את חדר השינה שלהם בסגנון רטרו, וידמה את דלת הכניסה לסוג של מכונת זמן, שלוקחת אתכם אל העבר.

קירות בעיצוב רטרו יכולים להפוך לכאלו באמצעות טפטים עם אלמנטים משנות השבעים והשבעים, או בצבעים שאפיינו את העיצוב בתקופה הזאת. כמובן, שגם חיפויים יצירתיים ומעניינים יכולים ליצור קיר בעיצוב רטרו – האפשרויות הן רבות, וכמובן, תוכלו לבחור מתוכן את זו שעונה בצורה הטובה ביותר על טעמכם ועל מי שאתם, אך מצד שני שגם לא יהיו מוגזמים או יפגעו בהרמוניה העיצובית של החדר.

 

יש אינספור אפשרויות עיצוב לקירות חדר השינה, כאשר כל אחת מאותן האפשרויות טומנת בחובה לא רק נראות שונה, אלה גם תחושה אחרת ואווירה ייחודית. בדומה לחללים אחרים בבית, גם כשזה נוגע לעיצוב קירות חדר השינה, יש תמיד מקום ליצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסא – כאשר המטרה תהיה כמובן, לעצב את הקירות והחדר בכלל בסגנון שמתאים לכם ומייצג בצורה הטובה ביותר את מי שאתם.

חברת קריאטיב וולס תשמח לסייע לכם בתכנון ובעיצוב הקיר, תוך שימוש בטכנולוגיה מתקדמת, שתאפשר לכם ליהנות לא רק מנראות מרשימה, אלא גם מאיכות בלתי מתפשרת.

.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake