המלצות לקיר טלוויזיה מעוצב

כיצד לשדרג את חלל הסלון באמצעות חיפוי קיר טלויזיה

מכירים את הרגע הזה שאתם מביטים בטלוויזיה שלכם אשר תלויה על הקיר ומבינים שחוטי חשמל רבים משתלשלים ממנה בחוסר סדר? או אולי שהטלוויזיה נראית תלושה ולא קשורה לעיצוב הבית?

דיס הרמוניה בתליית הטלוויזיה בחדר במשפחה או בכל מקום בבית, יכולה להעיב על המראה הכללי של החלל, כאשר אנו רוצים בסך הכל שהטלוויזיה, שעליה אנו לא יכולים לוותר – תשתלב בצורה הרמונית בעיצוב הבית.

אז כיצד משלבים טלוויזיה בעיצוב? אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות חיפוי קיר טלוויזיה, עיצוב המקנה חלל מעוצב ויפה במיוחד.

אבל מה זה חיפוי קירות מבטון?

חיפוי קירות מבטון אדריכלי היא שיטת עיצוב חדשנית, פופולארית ומרהיבה אשר משתלבת על גבי כל קיר, בכל מבנה, בין אם מדובר בחלל של בית פרטי לבין אם מדובר בקירות בחללים עסקיים.

החיפוי אשר מיוצר מתערובת פייבר צמנט הינו ידידותי לסביבה תוך שהתערובת צמנט, חול וסיבים אורגניים מאפשרת יצירת קירות בטון מעוצבים שעוביים בין 15 עד 18 סנטימטרים, כאשר המשחק של חיפוי הקירות והרווחים ביניהם יוצרים מראה מעוצב מעניין ודקורטיבי.

שילוב קירות בטון עם טלוויזיה

אחד הפתרונות המעולים לעיצוב קיר טלוויזיה בחלל הבית, הוא שילוב של קירות מעוצבים עשויי בטון עם תליית הטלוויזיה, כאשר המרווחים שיוצרים הלוחות מקנים את האופציה לתלות את מכשיר הטלוויזיה בצורה מעוצבת וזאת מבלי שחוטים ושאר מכשירים הנלווים יבצבצו  ויפריעו. בכך הטלוויזיה תראה כפריט מושלם התלוי על הקיר.

עיצוב כזה המיוצר באמצעות חיפוי בטון במרקמים צבעים וטקסטורות שונות, כמו גם עיצוב הרמוני ואחיד משתלב בצורה הרמונית עם מראה החלל.

אז מדוע זה כדאי?

חיפוי קירות מבטון אדריכלי המיוצר ומותקן על ידי חברת creative walls המומחית בתחום, מקנה למבנים שלל יתרונות, והם:

שילוב מושלם – חיפוי קירו טלויזיה מאפשר שילוב הרמוני של כל מכשיר, בין אם מדובר במכשירי תקשורת שיש לשלב עם החלל, לבין אם מכשירי חשמל ואף מכשירים למטבח ולחדר האמבטיה.

קלות בניקוי – כאשר אתם בוחרים קירות מבטון אדריכלי אתם נהנים מקיר שקל לנקות ויותר תוך ניקוי קל של מכשירים הסמוכים איליו.

עבודה קלה ומהירה – אם אתם חוששים שכדי ליהנות מקירות מעוצבים יש להרוס חלקים במבנה או לבצע בנייה מחדש, חשוב שתדעו כי המומחים של חברת creative walls מבצעים עבודה קלה, ירוקה ומהירה תוך שהקירות מותקנים בשיטה הדבקה ועיגון ייחודית שאינה גורמת נזקים ולא מצריכה ימי בנייה ארוכים.

קבלת אחריות – אנו בחברת creative walls מקנים אחריות ושירותי תיקונים לכל קלקול, שריטה או תקלה.

אז אם אתם רוצים לשלב את הטלוויזיה שלכם או כל מכשיר חשמליים בצורה נכונה, זה הזמן לפנות למומחים של creativewalls

 

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake