בטון אדריכלי

דף הבית | בטון אדריכלי

חברת Creativewalls מספקת חיפוי בטון אדריכלי המיוצר בטכנולוגיה קיימת המשלבת עיצובים חדשניים בהתאמה אישית שטרם נראו כמוהם בזירת עיצוב הפנים. החיפוי מיוצר מלוחות פייבר צמנט מסוג shera בעובי של 15/18 מ"מ והמרווחים ביניהם יוצרים נוכחות דומיננטית בלתי נשכחת בחלל.

תרכובת פייבר צמנט הנה ידידותית לסביבה המכילה צמנט, חול וסיבים אורגניים. חומרים אלה יוצרים עולם ירוק חדש המקבל את החוזק האידיאלי, המראה המושלם וערכים ירוקים משמעותיים היעילים לשמירה על איכות הסביבה.

חברת Creativewalls פיתחה פרט עיגון של הלוחות אל הקיר בצורה מכנית נסתרת. פרט זה מאושר על ידי מהנדס אזרחי. בנוסף, כל לוח מודבק אל הקיר בעזרת דבק ייעודי.

הורדת קטלוג

היתרונות של החומרים

  • חומר חזק שאינו נשרט – חומר הבטון אינו נשרט ואינו מתבלה עם השנים וזאת הודות לתרכובת הייחודית הקיימת בבטון המוכר לכולנו.
  • קל לניקוי ותחזוקה – אין צורך בתחזוקה שוטפת של הקיר. כמו כן, תחזוקת הקיר קלה ביותר וניתן להעביר סמרטוט לח לצורך ניגוב האבק.
  • עבודה מהירה – עבודת ההתקנה של הקיר קלה במיוחד וזאת הודות לחומר המתייבש במהירות. היא נעשית בתוך יום-יומיים בשעות ספורות, ועל כן תוכלו להתחדש כבר בימים הקרובים בחיפוי קיר מרהיב.
  • אחריות ותקנים – לוחות הבטון עומדים בתקנים הישראלי, האמריקאי והאירופי וניתנת אחריות מלאה לחמישה עשורים על ידי היצרן.

תכונות החומר

עמידות מפני טרמיטים ומזיקים ללא הגבלת זמן
עמידות מפני התכווצות והתפשטות החומר
עמידות מפני סדקים
עמידות מפני פטריות ועובש
עמידות לתקן אש
עמידות לתקן UV
Powered by
כלי נגישות

Powered by - Wemake