מה זה בטון אדריכלי?

רוצים להכניס הביתה עיצוב נהדר, קירות מרהיבים שאי אפשר להתעלם מהם? לא צריך לשבור קירות ולבנות חדשים. הפתרון אחר, הרבה יותר פשוט וגם מעוצב יותר. בואו להבין מה זה בטון אדריכלי. לא סתם חיפוי קירות חזק ועמיד אלא גם עיצוב מעל ומעבר.

חיפוי קירות מבטון מיוחד

בטון אדריכלי לצרכי עיצוב קירות וחיפוי מיוצר משילוב אידיאלי של כמה מרכיבים. אלה לוחות שעשויים מחומרים ירוקים, ידידותיים לסביבה. כל לוח נחתך בעיצוב הדרוש והוא מכיל צמנט בשילוב חול וסיבים. הכל ירוק, בטוח לשימוש וחזק להפליא. את הלוחות הללו מחברים בעזרת אמצעי עיגון נסתר בשילוב הדבקה לקיר.

עמידות יוצאת מן הכלל

לפני שנספר על האיכות העיצובית, כמה מילים על עמידות. הבטון האדריכלי הינו חזק ועמיד בפני שריטות. הוא נשמר כחדש ולא מופיעים עליו סימני בלאי גם אחרי שנים. לוחות החיפוי עמידים בפני מזיקים ואפילו בפני עובש. הרכב החומר הופך את הלוחות לעמידים בפני שינויי טמפרטורה, לא קיימת תופעה של התכווצות והתפשטות. המוצר עמיד בפני קרינה מסוג UV על פי התקן וכן עמידות אש.

כיצד משיגים קירות נהדרים

בעזרת שילוב של בטון אדריכלי שמעוצב במגוון תצורות נבחרות, ניתן להלביש את הקיר בעיצובים נהדרים. הקיר הופך לבעל נוכחות דרמטית. ניתן לעצב בצורה כזאת את קירות הסלון, ניתן לשפר לאין ערוך את עיצובו של המשרד. ניתן ליצור אפקט מרהיב של עיצוב קיר טלויזיה. לפני ביצוע ההתקנה, מבצעים מדידות של הקיר המבוקש ותוך התייחסות למיקום, לסגנון הרצוי ולחלל הפנים.

 

בזכות הגמישות הסגנונית, הלקוח חופשי לבחור מתוך אין ספור סגנונות. ניתן להלביש את הקיר בעיצוב נבחר, בטקסטורה רצויה, שילוב אלמנטים נבחרים. אפשרי שילוב אם אלמנטים בסגנון כפרי (דמוי עץ) וניתן לשלב גם אפקטים גרפיים יוצאים מן הכלל. התקנת החיפויים נעשית לאחר המחשה בדרך של הדמיה. כך ניתן לוודא מבעוד מועד כי הבחירה הינה הטובה ביותר עבורכם.

את ההתקנה מבצעים לאחר ייצור הלוחות במפעל, בהתאם לאישורו של הלקוח ולדגם הרצוי. הרכבת חיפוי קיר דמוי בטון נעשית בצורה מקצועית ומהירה למדי כך שניתן חיש קל להתרשם מהשינוי. חומרי ההדבקה מתקשים לאחר כיומיים ויש לכם קיר חדש ומרהיב במיוחד. לאחר גמר הביצוע, אין כל צורך בביצוע תחזוקה. במידת הצורך, מספיק להעביר מטלית לחה לצורך ניקוי בשגרה וזה הכל.

מחפשים רעיונות מדהימים לעיצוב קירות בבית שלכם? שירות, מקצועיות ואיכות מבית קריאטיב וולס. פנו אלינו והבית ייראה אחרת!

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake