השלבים בביצוע חיפוי קיר בבית

השלבים בביצוע חיפוי קיר בבית

אחרי שבחנתם את האפשרויות מכל הכיוונים, בדקתם את היתרונות בכל אחד מהפתרונות האפשריים ואת העלות הכוללת, התייעצתם עם בני הבית, בשעה טובה הגעתם להחלטה הנכונה להתקין חיפוי קיר שישדרג לכם את אחד מקירות הבית. עכשיו הגיע הזמן לתהות (ובצדק), איך זה בדיוק קורה, מה יהיו השלבים בדרך וכמה זמן ייקח כל התענוג.

ראשית, אחרי שנפל הפור והוחלט ללכת על חיפוי קיר מבטון אדריכלי (פייבר צמנט), מתחיל תהליך העיצוב והתכנון האישי, שיותאם במדויק לצרכים שלכם, לתפקוד של הקיר (תלייה של טלויזיה, מדפים וכו') וכמובן למראה והאווירה שאתם מעוניינים ליצור בחלל המיועד. לאחר מדידות מדויקות בשטח של הקיר, בליווי של אדריכלית או מעצב, נתכנן מראש יחד איתכם באמצעות הדמיה ממוחשבות בתלת מימד, מה האפקט שייווצר בחיפוי הקיר, מה יהיה עובי הלוחות שיותקנו (18 או 15 מ"מ בהתאם לצורך) ומה יהיה הגודל והחיתוכים בכל לוח בהתאם.

נוכל להתלבט יחד בין כמה אפשרויות, תוך שלא תצטרכו לדמיין בראשכם אלא תוכלו לראות באמצעות ההדמיה המתקדמת בדיוק איך החיפוי ייראה בשלמותו בתוך ביתכם. לאחר מכן תוכלו לבחור מתוך סוגי החיפוי קיר שלנו את הטקסטורה הייחודית שיהיו ללוחות וכמובן גם את הגוון המדויק שתרצו להוסיף לחדר המשתדרג.

חשוב לדעת, התכנון הוא שלב קריטי ומכריע, תוצג לכם הדמיה מפורטת של כיצד ייראה הקיר הסופי לאחר ההתקנה ולפי ההחלטה שתתקבל יישלחו התכניות לייצור. זמן התכנון תלוי גם בכם ובאופן בו אתם נוטים לקבל החלטות, אם אתם מספיק נחושים, יודעים לכוון אותנו בדיוק לתוצאות הרצויות ורוצים לקדם עניינים, מבחינתנו מדובר בעניין של ימים ספורים.

מפשילים שרוולים

ההמתנה לקבלת הלוחות מהמפעל המייצר תלויה מאוד בתקופה ובעומס שהספק חווה, וכמובן תלויה גם במורכבות הפרויקט והלוחות שהוזמנו. אנחנו מצידינו נעשה כמובן את מיטב המאמצים לזרז את אספקת ההזמנה, בהתאם ללוח הזמנים שלכם. לאחר שהלוחות יגיעו, בטרם תתחיל ההתקנה, יידרש פינוי מלא של הקיר וכל החפצים הנמצאים בקרבתו ועליו, על מנת שנוכל לעשות את עבודתנו בזריזות וביעילות המקסימלית ללא הפרעות.

ב CreativeWalls פיתחנו פרט עיגון (החלק שמחבר ומעגן את החיפוי לקיר הקיים) ייחודי וחדשני המאפשר לחבר את הלוחות לקיר בצורה מכנית ונסתרת מהעין. הפתרון הייחודי שפותח לצורך העיגון מאושר כמובן על ידי מהנדס אזרחי ועומד בתקנים הנדרשים. ראשית, בעלי המקצוע שלנו יחברו אל הקיר הקיים את פרט העיגון, בנקודות האחיזה הנחוצות מכדי להבטיח חוזק ובטיחות מקסימליים.

בשלב השני של ההתקנה, נחבר את הלוחות על פי המפרט והתכנון אל הקיר, באמצעות העיגון תוך שימוש בדבק ייעודי וחזק מאוד שיחבר גם הוא בין הלוחות לקיר. בתהליך ההתקנה, אנחנו מייחסים חשיבות גם לתנועתיות המבנה כולו (שאמנם לא נראת לעין אבל קיימת בשטח), כדי להבטיח אחיזה במקומות הנכונים כך שהחיפוי יותאם לתזוזות המינוריות של הבית וישמור על מראהו המושלם לאורך זמן רב.

זהו, מסיימים

בסיום חיבור הלוחות אל הקיר, ניגש לעבודת הגמר, בה נתעכב על כל פרט קטן כגדול, נדייק את הזויות, נפלס את הפינות ונוודא שהכל מושלם עד לרמת הבורג (לא לדאוג – זה רק ביטוי, אין אף בורג נראה לעין). ההתקנה בשטח תהיה קצרה וקונקרטית, תסתכם בכמה שעות במסגרת יום עבודה, במקרים של קירות גדולים במיוחד במקסימום עד יומיים. מוזמנים לצפות בסרטון קצר מאחת ההתקנות.

זמן הייבוש מהיר גם הוא כך שתוך ימים ספורים מרגע הגעת הלוחות מהיצרן העבודות יושלמו לחלוטין ואתם תחושו מייד את המהפך בבית. חשוב לציין שאחד היתרונות הבולטים בחיפוי קיר בלוחות אדריכלים הם זריזות וקלילות עבודות התכנון וההתקנה, תוך שיהיה מינימום לכלוך ולכם יישאר בעיקר להתפעל ולהתחדש בחלל שנולד מחדש.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake