למה קירות בטון כבשו את זירת העיצוב?

לכאורה אין קשר בין בטון לבין יוקרה, הרי כאשר אנו שומעים את צמד המילים "קירות בטון" ישר אנו מדמיינים מקום חשוך, שכוח אל עם קירות אפורים שוממים בלי כל אלמנט המזכיר יוקרה. אבל כמו באמנות, עם טאצ'ים נכונים וגימור מרשים, הכל אפשרי, ודווקא מהדבר הכי לא שיגרתי הצליחו ליצור שילוב מושלם בין הבטון המשמים, לבין חיפויי קירות מרהיבים המעטרים כיום מבנים ובתים יוקרתיים במגוון טקסטורות ועיצובים, ממש כמו סיפור סינדרלה.

כניסת הבטון לזירת העיצוב המודרנית החלה לפני כמה שנים עם פריצת הבטון המוחלק לריצוף חללים במקומות שונים, כאשר תחילה הוא שימש לריצוף חניונים. מהר מאוד הבינו את הפוטנציאל הטמון במראה המחוספס וכיום משתמשים בו לריצוף אולמות תצוגה, אולמות אירועים, מוזיאונים ואפילו כריצוף פנים וחוץ בבתי יוקרה. הגלגול של חיפויי הבטון אומנם היה קצר יותר, אבל ללא ספק מכיל עולם שלם של עיצוב כיד הדמיון.

קיר הבטון שכבש באלגנטיות את עולם עיצוב הפנים

קירות הבטון החדשניים מדמים את יציקות הבטון האדריכלי, והם מגיעים במגוון טקסטורות ועיצובים מרהיבים הניתנים להתקנה בתום יום אחד בלבד. המבחר העשיר של הדגמים, מאפשרים להפיח חיים בכל פינה בבית. מה שמייחד את העניין, הוא העובדה שניתן להפיח חיים בכל חלל דווקא עם בטון הנחשב לחומר בעל חזות משמימה. צורות גרפיות, דמוי עץ, לוחות מחוררים, אשליית פרספקטיבה, פסים מאונכים וכו' – אלה רק חלק קטן מהדגמים שתוכלו למצוא בקרב חיפויי הבטון, כך שלא פלא שהם כבשו באלגנטיות את עולם חיפויי הקיר.

המרכיבים של לוחות הבטון

הבטון המוכר לנו מתחום הבנייה הוא תערובת המכילה כמה חומרים היוצרים את חומר הבטון. לוחות הבטון איתם עובדים צוות חברת Creativewalls מיוצרים בטכנולוגיה חדשנית ועשויים מתרכובות פייבר צמנט המכילה שלושה חומרים ידידותיים לסביבה: צמנט, חול וסיבים אורגניים. חומרים אלה, מאפשרים ללוחות לקבל את החוזק האידיאלי, המראה המושלם ומבוססים על ערכים ירוקים התורמים לשמירה על איכות הסביבה. הלוחות הם בעובי של 15/18 מ"מ והמרווחים ביניהם על רקע קיר צבוע יוצרים נוכחות בלתי נשכחת. על גבי הלוחות ניתן "לצייר" כל צורה רצויה מבין הקולקציה החדשנית ופשוט לקבל חלל מעניין, מסתורי, כזה שיספר סיפור משלו.

היכן ניתן לשלב את קירות הבטון?

חיפוי קיר בטון מתאים לכל מקום; לבית פרטי, משרד, מרכז מסחרי ואפילו מקומות וחללים ציבוריים ופרטיים, אך יש לבחור בקפידה את העיצוב על מנת שיתכתב בצורה מושלמת בחלל. היופי בקירות בטון, הוא שאין כל צורך לחפות את כל הקיר, אלא ניתן לחפות קיר בודד כגון – חיפוי קיר טלוויזיה, חיפוי מבואת הכניסה, חיפוי הקיר בפינת האוכל, חיפוי קיר דומיננטי בחדר השינה, חיפוי קיר בודד באמבטיה וכו'. מובן שניתן לחפות גם חדר שלם, אך בחירת העיצוב תהיה סולידית כדי שלא תעמיס על החלל.

צוות חברת Creativewalls מזמין אתכם להתרשם מקולקציית קירות הבטון שלנו וליהנות מחיפוי קיר יוקרתי שיקנה לחלל הבית שיק ויוקרה. לרשותכם צוות מעצבי פנים ואדריכלים שיסייע לכם להתאים עיצוב הקיר לחלל על ידי הדמיית תלת מימד ולאחר מכן, אנשי ביצוע שיתקינו בצורה מקצועית את לוחות הבטון בביתכם.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake