קיר טלוויזיה מעוצב, מאיפה מתחילים?

קיר דקורטיבי? קלאסי ומרשים? גוונים מעניינים, אולי לשבור את השגרה עם קיר דמוי עץ? אלה השאלות המטרידות ובצדק דיירים רבים החשים כי קיר הטלוויזיה בסלון שומם ועליהם להפיח בו חיים בכדי להפוך את חלל הסלון מסטנדרטי למעניין. איך עושים את זה, ומהם החיפויים הפופולריים שכבשו את עולם העיצוב? הכל בכתבה הבאה.

קירות טלוויזיה מעוצבים

הסלון הוא לב ליבה של כל בית ומאפשר לנו לנוח משגרת היום יום הלחוצה ומפעם לפעם לארח חברים ובני משפחה לקפה בטריטוריה הפרטית שלנו. לכן, לא בכדי בתהליך עיצוב פנים מתמקדים בו בצורה יוצאת דופן. בבנייה המודרנית, הסלון ניצב ממש בכניסה לבית, וכך כמעט ולא נותר מקום לעיצוב מבואת הכניסה וממש תוך פסיעה קטנה אנו בסלון מול קיר הטלוויזיה. אולם, משום שהקיר הוא כל כך דומיננטי, חיפוי קיר הטלוויזיה יכול לשנות באורח פלא את נראות הסלון, אך זאת בתנאי שהוא מתכתב בסינרגיה מושלמת עם יתר האלמנטים סביב.

 

כאשר ניגשים לעצב את קיר הטלוויזיה, חשוב לבדוק את הסביבה ולבדוק כיצד להמשיך את הקו העיצובי בסלון הבית לעבר קיר הטלוויזיה. ניתן לעצב את הקיר בדרכים שונות ביניהם: שימוש בתמונות וברהיטי נוי. טפטים או חיפויים בצבעים המתאימים לאווירת הסלון וכמובן גם הטלוויזיה עצמה שלוקחת חלק לא קטן מתשומת הלב של האורחים ודיירי הבית.

נישות גבס OUT, חיפויי קיר – IN

אם כל הכבוד (ויש לנו הרבה כבוד) לנישות והמזנונים מגבס שכיכבו בגאווה שנים רבות כקיר טלוויזיה מושלם, כיום מגמה זו הולכת ונעלמת ואת מקומה תפסו קירות מבטון מוחלק, בריקים תלת מימד וכמובן גם טפטים. הטרנדים החדשים מתכתבים בצורה נהדרת עם המראה הקלאסי המאפיין את העיצובים המודרניים. לצד המראה הקלאסי, אנו תמיד נראה בעיצובים המודרניים טוויסט מיוחד ששובר את החלל ומעניק לו תיבול מיוחד של צבע, ולכן אין מתאים יותר מטוויסט המגיע דווקא מהקיר עליו שוכנת הטלוויזיה. המראה המיוחד של קיר טלוויזיה מעוצב, יכול להפוך את החלל כולו ליוקרתי ומרשים, ללא מאמץ יוצא דופן.

חיפויי הקיר הולכים למקום טבעי

חיפוי קירות פנים שינו את פניהם בשנים האחרונות ואת שברי הזכוכית והשליכט הצבעוני מחליפים אלמנטים יותר טבעיים, גם מבחינת גוונים וגם מבחינת טקסטורות. אם כך, לא פלא כי בריקים בגוונים טבעיים, בריקים המיובאים מאירופה אשר פורקו מטירות וחומר הבטון, מככבים כיום בראש המצעד בזירת עיצוב הפנים. מעבר לחומרים הטבעיים, גם הצבעים בעיצוב המודרני-החדשני, אף הם קיבלו במה משלהם, כאשר את צבע האבן שהיא שם ודבר מחליפים בגאווה צבעים בגוונים טבעיים יותר כגון קירות בטון דמוי עץ בגווני עץ שונים, אפור מעונן במראה בטון טבעי וחלק ונגיעות רכות של שחור או לבן המאזנים את האפור המסתורי.

גישה נועזת ויוקרתית: שילוב צורות גרפיות מעניינות על הקירות

מה שיפה בטרנדים החדשניים, היא האפשרות להכניס לחלל הסלון צורות גרפיות נועזות או רכות ופשוט לתת לקיר לספר סיפור משלו. מגמה התופסת תאוצה בשנים האחרונות היא דווקא קיר בטון מעוצב עם צורות גרפיות שיכולות להיות מרובעים, משולשים ואולי קווים רוחביים ואנכיים. צורות אלה מקנות לחלל מראה טיפוסי, עמוק וצורה בעלת נוכחות יוצאת דופן.
לסיכום, ניתן לומר כי תחום חיפויי הקיר עדין לא אמר את דברו, ומפעם לפעם נראה יותר ויותר טרנדים שילבישו את הקירות שלנו בשלל צבעים, כגון חיפויי הבטון שנעשו טרנד לוהט ובצדק. אם כך, לנו נותר ליישם, לעצב ולהכניס לביתנו אלמנטים חדשניים כדי ליהנות מקיר טלוויזיה מעוצב שלא נרצה להוריד ממנו את העיניים.

אם אתם מעוניינים לשדרג את חוויית הצפייה בטלוויזיה או להנעים את השהייה בחדר המרכזי בבית, מוזמנים להשאיר פרטים.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake