קירות בטון – הטרנד החדש והכובש

אחד האלמנטים המשפיעים ביותר בעיצוב החלל הינו: שטח החלל והקירות שלו, כאשר קירות אשר נוטים להיות בדרך כלל לבנים וחסרי מעוף, יכולים להפוך ברגע לפריט אומנותי ודקורטיבי שקשה להתעלם ממנו!
עם כניסתו של טרנד עיצוב בתים ושלל מבנים בסגנון התעשייתי/מודרני, רבים כבר יודעים כי ניתן להפוך כל קיר לחלק אינטגרלי מעיצוב הבית, המשרד והעסק.

אבל כיצד עושים זאת?

אחד הטרנדים שהפכו פופולריים בשנים האחרונות העיצוב הבית והחלל הציבורי מתייחס לעיצוב קירות באמצעות לוחות בטון. מגמה זאת בעיצוב החלל מאפשרת להעביר תחושה של עניין דרך הקירות, לייצר אמירה והרבה תחכום בעיצוב.

הקירות המעוצבים באמצעות לוחות בטון בעלי מרקמים, צורות, קווים סימטריים, צורות גרפיות ועיצובי אבסטרקטי – מהווים מוקד משיכה תוך שהם מוסיפים לעיצוב המבנה נופך ואמירה ייחודית.
הרכבת קירות דקורטיביים המתבצעת באמצעות חיפוי בטון נעשית בצורה ייחודית וחדשנית תוך שהיא מקנה לבעלי מבנים את היכולת לייצר אווירה מעניינית יותר וגם אסתטית יותר ברחבי הבית והמרחב הציבורי.

 חיפוי בטון

אז למי מתאימים קירות בטון?

בשל הטרנד החדש שכבש את ליבם של אדריכלים ומעצבים בכל העולם, החלו בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים להיחשף לאופציה של עיצוב קירות באמצעות לוחות בטון מעוצבות. שימוש בחומרים יוצאי דופן, המסיביות של החומר שממנו עשויים הקירות והמראה המשורטט של לוחות הבטון, הם אלה שהופכים את העיצוב לכה נחשק בעיני בעלי בתים פרטיים, בעלי דירות, אנשי עסקים, בעלי חנויות, מסעדות, בתי קפה, אולמות וכל מי שרוצה לתת את הטאצ' המושלם לעיצוב החלל.

בנוסף כיום רבים מהמעצבים והאדריכלים אשר עושים שימוש בקירות בטון מעוצבים בחללים ובמבנים שונים, בין אם מדובר במבנים פרטיים אשר השילוב של הקירות בתוכם נעשה בצורה דקורטיבית ומעודנת יותר, לבין אם מדובר במבנים ציבוריים בהם השילוב של לוחות הבטון מתבצע השימוש בחומרים מסיביים יותר, אך גם כאלה שמתכתבים בצורה הרמונית עם הסביבה. עוד משמשים הקירות לחיפוי קיר ישן ולהקניית מראה חדיש יותר למבנים פרטיים וציבוריים.

ממה עשויים קירות בטון?

קירות בטון מעוצבים עשויים בעיצוב חדשני תוך שילוב של כמה חומרים ליצירת הלוחות. הלוחות עשויים חומר בשם 'פייבר צמנט' הנחשב ידידותי במיוחד לסביבה, כאשר הקירות מיוצרים בעובי של 15 על 18 מילימטרים תוך שתערובת מסוג זה מכילה צמנט, חול וסיביים אורגניים.

מלבד החומרים שנחשבים ידידותיים לסביבה: בנייה באמצעות חיפוי בטון נחשבת גם היא קלה והיא אינה מייצרת פסולת בניין וזיהום בעת ההרכבה.

הרכבת הקירות

אם אתם רוצים להנות מקירות בטון מעוצבים, חשוב שתבינו כיצד נעשה תהליך ההרכבה: קירות אלה מורכבים על ידי חיפויי בטון בעוביים שהזכרנו (15/18 מילימטר) והם מורכבים על גבי הקיר בצורה נסתרת שבאמצעותה לא מבחינים השיטות ההרכבה כלפי חוץ. לאחר ביצוע העבודה מאושרים הלוחות על ידי מהנדס אזרחי שתפקידו לוודא כי הלוחות הורכבו במקסימום בטיחות.

עיצוב מודרני ומקורי – גם אתם יכולים!

אם גם אתם רוצים לחיות בסביבה מעוצבת, חכמה, ייחודית, ויוצאת דופן – זה הזמן לבדוק כיצד תוכלו להתאים קירות בטון מעוצבים למבנה שבו אתם שוהים.

באמצעות המומחים של חברת Creativewalls תוכלו גם אתם להוסיף לחלל חיפוי בטון דקורטיבי שיהיה חלק בלתי נפרד מעיצוב המבנה, החלל וכל מקום שבו תרצו לשדר ייחודיות, חדשנות ועיצוב יוצא דופן ומקורי.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake