חיפוי קירות MDF – המדריך המלא

אם גם אתם שואלים את עצמכם מה זה חיפוי MDF , לאילו חללים בבית הוא יכול להתאים ובאיזה גימור כדאי לבחור אותו - המאמר הזה הוא בשבילכם.

את לוח ה – MDF (ראשי תיבות של Medium Density Fibreboard ) הנפוץ כדאי מאוד להכיר מקרוב. החוזק, הגימור היפה ועמידותו המצוינת ללחות הופכים אותו לאחד מחומרי הגלם האטרקטיביים ביותר לחיפוי קירות בחללים שונים בבית. לפני שניכנס לעובי הקורה, בואו נבין ממה עשוי לוח – ה MDF ובתרגום לעברית – לוח סיבי בדחיסות בינונית.

מדובר בעץ מהונדס העשוי מסיבי עץ קשה או רך בשילוב עם שעווה טבעית או שרף עצים איכותי. לאחר תהליך של שבירה לכדי סיבים ודחיסה בטמפרטורות גבוהות מאוד, נוצרים חיבורים חזקים בין הסיבים וכך מתקבלים לוחות ייחודיים בחוזקם ובעמידותם. כמו כן אלו לוחות גמישים המקנים לאלמנטים מראה אחיד ונטול בקיעים וחריצים.

MDF

ישנם שני סוגים עיקריים של לוחות MDF- החום והירוק

צבעו של ה MDF הירוק מתקבל בעקבות תוסף דבק שמצורף בתהליך הייצור, ומתאים יותר למקומות בהם מצטברת לחות גבוהה, MDF חום מתאים בעיקר להוות את הליבה לעולם הפולימורים.

באילו חללים בבית כדאי להשתמש בחיפוי MDF? ללוחות ה MDF עמידות מצוינת ללחות, לפיכך במקרים רבים עושים בהם שימוש במסגרת חיפוי קירות בחדרי אמבטיה או מטבחים אשר נחשפים למים.

אז החלטתם בשעה טובה ללכת על חיפוי קיר? יישרתם קו עם כל בני הבית? עברתם על כל השלבים בביצוע חיפוי קיר בבית? עכשיו נותר לכם רק להחליט על הצבע והקו העיצובי. כאשר מדובר בחיפוי קיר של MDF ניתן לצפות את הלוח בשכבה אטומה ובטוחה בטקסטורות וצבעים שונים בהתאמה אישית מלאה.

העולם העיצובי של חיפויי קיר מ MDF הוא עשיר וייחודי, וכל קיר במטבח, בסלון ובחדר האמבטיה יכול להפוך ליצירת אומנות!

רוצים לצלול ביחד איתנו אל העולם המשגע של חיפויי קירות? אנחנו כאן כדי לעזור לכם להגיע לבית המעוצב והמדויק ביותר עבורכם. השאירו פרטים ונדאג לחזור אליכם בהקדם.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake