איפה ניתן לשלב קירות בטון בבית?

קירות בטון אדריכליים ומעוצבים הם הצעקה האחרונה בעולם העיצוב. עם הכניסה בשנים האחרונות, של סגנונות עיצוב מודרניים, תעשייתיים, אקלקטיים וכו' נדמה כי זוהי פריחתה של תקופת החומרים הטבעיים, וביניהם, איך לא – הבטון. לוחות הבטון מתאימים לכל סגנון עיצובי ולכל גודל של חלל. הם מייצרים דרמה, עומק ועניין בעיצוב, אך בד בבד אינם מכבידים על העין, או מעמיסים על העיצוב.

יתרון נוסף שיש ללוחות הבטון הוא המגוון הרחב של הדגמים, הטקסטורות והצבעים. כפועל יוצא, ניתן לומר כי הקירות מגיעים בהזמנה אישית, על פי טעמו של הלקוח וצרכיו. רבות דובר על עיצוב קיר דומיננטי בסלון, ועל פי רוב הקיר האמור, היה זה שעליו הונחה הטלוויזיה, כמעין מרכז בידור לבני הבית. אולם כאן מגיע הזמן לערער את הקיבעון העיצובי, שכולנו חוטאים בו מפעם לפעם, גם מבלי לשים לב. תנו לנו לחדד עבורכם נקודה: קירות בטון אדריכליים מתאימים לכל חדר וחדר בבית.

ניצול מקסימלי – המסדרון

הרבה פעמים קורה, שכשבאים לעצב או לשפץ בית, עיקר התקציב מופנה לטובת החללים הציבוריים כדוגמת המטבח, חדרי הרחצה ועוד. אזור המסדרון לעיתים נוטה להידחק הצידה, אולם ישנם בתים גדולים שבהם הפרוזדור הוא ארוך ורחב, ועל מנת ליצור תחושה נעימה ואינטימית של בית, רצוי ומומלץ לתת לו מענה עיצובי ופונקציונלי. אז איך מעצבים מסדרון? יש לכך המוני אופציות, מספריות וארונות אחסון, במידה ויש לכם מספיק מקום. אנחנו כמובן, אוהבים את הבחירה של לוחות בטון אדריכליים. הם יפים ומיוחדים, זה מובן. אבל בנוסף לזה, הם נוחים לתחזוקה, במיוחד בבתים עם ילדים, שנוהגים להעביר את הידיים על הקיר בכל פעם שהם עוברים לידו. את לוחות הבטון מנקים עם מטלית לחה, והם אינם נוטים להישרט בקלות.

אזור הדמדומים – גרם המדרגות

כמו בהסבר על המסדרון, בבתים פרטיים ובדירות יוקרה שמתפרסות על מספר מפלסים, טיפול באזור של גרם המדרגות הוא חיוני לקבלת בית במראה חמים, אולי אפילו אינטימי. לוחות בטון יכולים לספק מענה מעולה לכל סגנון עיצובי. אם תשלבו אותם עם תאורה מתאימה זה יעשה פלאים לחלל. יצור עומק, עניין וייחודיות למבנה. את לוחות הבטון האדריכלי, אנו מרכיבים בזמן קצר (יומיים בממוצע) ועל ידי אנשי צוות מוסמכים.

הכניסה לבית – אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני

הבית הוא הממלכה שלכם. המקום שבו אתם יכולים להביא לידי ביטוי את כל האהבות והפנטזיות העיצוביות שלכם, כמובן. אבל מעל לכל זה, את האופי הייחודי של המשפחה שלכם. כניסה מרשימה לבית, היא הכנה לעתיד לבוא, והיא צריכה להתכתב עם עיצוב הפנים של הבית. לוחות הבטון של Creative walls מגיעים עם אחריות ל-50 שנים. 50 זאת לא טעות הקלדה, קראתם נכון. אנחנו בטוחים באיכות המוצרים שלנו, ובעמידותם לאורך שנים רבות, ולכן אנו מספקים ללקוחותינו אחריות של 50 שנים.

חדרי רחצה – תשטפו את העיניים

לוחות הבטון מכילים צמנט, חול וסיבים אורגניים. בשורה התחתונה מדובר על חומרים אורגניים ירוקים בעלי חוזק אידיאלי. קירות הבטון עמידים בפני התכווצות והתרחבות החומר. עמידים בפני סדקים, ומפני פרטיות ועובש. לכן הם מתאימים לחדרי רחצה, ואפילו יכולים להוות שינוי מרענן לקרמיקה הנפוצה.

חדר שינה – הסוויטה הפרטית שלכם

חדר השינה הוא המבצר הפרטי שלכם, המקום להירגע, לספוג קצת שקט ושלווה מטרדות היום, ולנקות את הראש. קיר בטון אדריכלי מעוצב לראש המיטה, יכול לעשות את העבודה, אבל לא רק. את קירות הבטון ניתן לשלב בכל קיר בחלל, כולל בחדר הארונות. הקירות מתוכננים בטכנולוגיה מתקדמת ובעזרת הדמיות תוכלו להתרשם, לפני ההזמנה. דבר שיעזור לכם בקבלת ההחלטה. חברת Creative walls תשמח לעמוד לרשותכם בתכנון ועיצוב קיר מלוחות בטון אדריכליים.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake