הדרך הנכונה לחיפוי קיר בחדר השינה

חדר השינה הוא המקום בו אנחנו מוצאים את השלווה שלנו לכן חשוב שהשהות בו תהיה נעימה בעת שאנחנו נרדמים בו וכמובן בבוקר כאשר אנו פותחים את העיניים ומתחילים את היום. אנשים רבים משקיעים בעיצוב הבית ושוכחים את חדר השינה כי לא מדובר בחדר בו מארחים אנשים. מעבר לכך שמדובר במרחב אישי בו אתם מבלים לא מעט זמן, ניתן בקלות לשדרג אותו באמצעות חיפוי הקיר ואפילו להשוויץ בפני האורחים בכך שיש לכם חדר שינה ייחודי. 

למה חיפוי קיר?

מי מאתנו לא מכיר את הבלאי שקורה לקירות הבית עם השנים, בין אם זה הצבע שמתקלף או כתמים שונים כמו עובש, רטיבות או קשקוש של הילד. אז מעבר לכך שחיפוי קיר יעניק לחדר מראה יוקרתי ומעוצב הוא דורש פחות תחזוקה מאשר קיר רגיל, והוא גם נוח להתקנה וניקוי. פעמים רבות אנחנו פשוט רוצים לבצע שינוי בחדר שינה ולהעניק לו עיצוב מעניין יותר מבלי להיכנס לברוך כלכלי ושיפוץ וגם כאן חיפוי קיר הוא פתרון מצוין שישנה את כל מראה המרחב. אחד היתרונות בשימוש בחיפוי הוא שקיימים כל כך הרבה חומרים ואופציות לעיצובים שחדר השינה שלכם יהיה מותאם לטעמכם האישי וכזה שלא רואים באף בית אחר.

לא בכדי מדובר באחד הטרנדים המבוקשים ביותר בעולמות עיצוב הבית, בעזרת הטכנולוגיה הקיימת היום בתחום חיפויי הקיר ניתן ליצור בקלות מראה מפואר המשתלב באופן טבעי בחלל ובמחיר נוח לכיס.

כיצד בוחרים את החיפוי הנכון?

כאמור, מבחינת החומרים, הצבעים והצורות של חיפויי הקיר השמיים הם הגבול. מסגנון של עץ, דרך לבנים ועד צורות תלת ממידיות. באופן טבעי בבחירת החיפוי, מעבר לטעם האישי, חשוב שהסגנון יתכתב עם הרהיטים הקיימים, כמו המיטה, הארון והשידה.

תוכלו לבחור לעצב את הקיר שמאחורי המיטה וליצור אפקט של יוקרה, לבחור קיר אחר בחדר או  לעצב מספר קירות- אם כי יש להיזהר לא להעמיס. בנוסף, זכרו כי לא משנה איזה עיצוב בחרתם, ברגע שיש עליו תאורה, היופי שלו יהיה אף מודגש יותר.  העיצוב הפופולארי כיום לחדרי השינה הוא המודרני המתאפיין בקווים מאוד נקיים. אם אתם מחפשים להעניק לחדר השינה נופך קלאסי אך חדשני תוכלו לבחור בקיר בעל גוון אחיד או צורות גיאומטריות בעלות קווים עדינים ואם אתם מחפשים להכניס קצת שובבות אז ניתן לשחק קצת עם נגיעות של גווני אדום.

חיפוי פלדה הינו בעל יופי עוצמתי והוא מגיע במגוון רחב של צבעים, כך גם הבטון בעזרתו ניתן ליצור אלמנטים שונים. עיצוב נוסף שאהוב במיוחד על אנשים הינו הכפרי, הוא מעניק תחושה חמימה והרגשה של צימר, בניגוד למודרני שמעניק יותר תחושה של מלון. בעיצוב כזה נקפיד לשלב קיר העשוי מעץ, שהוא גם חומר ידידותי לסביבה, וצבעי אדמה או שמנת, אפילו ניתן לבחור בטקסטורה שמזכירה בריקים. אם אתם נמנים על אנשים שאוהבים נוסטלגיה, סגנון הרטרו הוא המתאים עבורכם. עיצוב זה יהיה בד"כ צבעוני יותר ועם טקסטורה של מעוינים או צורות גיאומטריות אחרות.

בגלל שמדובר בעיצוב עמוס יחסית, כאן במיוחד צריך להיזהר מהעמסה עיצובית. מעבר לכך, תמיד תוכלו לבחור לשלב בין כמה סגנונות, כל עוד זה נעשה בטוב טעם כמובן.

חיפוי בחדר שינה

ומה לגבי ההתקנה?

כאמור התקנתו של חיפוי הקיר היא קלה ולא תגרום לכם לאי נוחות כמו שיפוץ. השלב הראשון הוא כמובן הבחירה בעיצוב, בצבעים, בעובי החיפוי ובטקסטורה- על כל אלו תוכלו להתייעץ עם מומחים בתחום שידעו להמליץ על מה יהיה הכי מדויק עבור חדר השינה שלכם. לאחר שנפלה ההחלטה מודדים את הקיר הקיים, עליו מתלבש החיפוי ובעזרת הדמיה תלת ממדית תוכלו להבין כיצד הקיר עומד להשתלב בחדר ובמידת הצורף כמובן לבצע שינוי. חשוב שתהיו שלמים עם העיצוב לפני שמתחילים לייצר את החיפוי. השלב הבא כפי שהבנתם הוא שלב הייצור במפעל כאשר משך ההמתנה תלוי בעומס ובמורכבות הדגם.

טרם ההתקנה תידרשו לפנות את כל מה שנמצא צמוד אל הקיר ולשאר ידאגו כבר המתקינים עצמם. ב- Creative Walls משתמשים בפרט עיגון המחבר את החיפוי אל הקיר בצורה נסתרת מהעין, חזקה ובטיחותית, כמו כן נעשה שימוש בדבק חזק. כל תהליך ההתקנה לוקח מספר שעות ולאחר מכן תקבלו חדר שינה מעוצב ומיוחד.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake