עיצוב קירות בדירות יוקרה

כאשר אנו רוצים לעצב את דירתנו, ודאי נשים לב לכל הפרטים לפני שנתחיל לעצב. נעצב את הסלון, המטבח, החדרים ואת שאר חללי הבית. ומה בדבר הקירות? גם להם יש זכות להיות מעוצבים בסטייל. רבים מתעלמים מעיצובם של הקירות בבית, וחבל. מצד שני, לא מעט אנשים כבר הבינו כי הקירות תורמים רבות לעיצובה של הדירה, ומוסיפים טוויסט רציני המעניק לה מראה יוקרתי הרבה יותר. באיזה עיצוב מדובר? על כך נדבר במאמר.

את קירות הבית ניתן לעצב כך שיהפוך להיות טרנדי, עכשווי וירעיף על הבית תחושה של חום, נעימות ובעיקר יוקרה, בפרט אם עיצוב הקיר מתבצע באמצעות חיפוי. בעבר, החיפוי שימש בעיקר לשמירה על קירות הבית מפני מים ורטיבות – ואילו כיום הוא נחשב לכלי יחודי המשמש לעיצוב הבית. לחיפוי יכולת להפוך חללים שלמים בבית ללא פחות ממנקרי עיניים. אל חשש, ממש אין צורך לגור באיזו וילת דופלקס בקיסריה בשביל להעניק לקירות הבית יוקרתיות וייחודיות. חיפוי הקירות, זה הוא כל הסוד. לא מדובר בסתם חיפוי אלא בחיפוי מבטון.

חיפוי קירות פנים

אחת משיטות העיצוב הפופולאריות – חיפוי קירות מבטון

אחד הטרנדים המובילים כיום בעולם עיצוב הפנים, הוא השימוש ההולך וגובר בחיפוי קירות מבטון. באמצעות שיטת החיפוי הזו, קירות הבית שלכם יתחילו "לדבר בעיצוב" – וכל מי שיקפוץ אליכם לביקור מעתה ואילך לא יוכל להישאר אדיש אליהם.

באמצעות השימוש הייחודי בלוחות בטון – ניתן לקחת צורות, מרקמים, גוונים, וצבעים ולשלבם את כולם יחד לכדי עיצוב מנצח וכובש. לוחות הבטון המשמשים לחיפוי הקירות עשויים מחומר שנקרא 'פייבר צמנט', חומר בעל תרכובת ייחודית הנחשב ידידותי לסביבה ואשר מתאים בעיקר עבור קירות בעלי עובי של 15 על 18 מילימטרים.

חוץ מעיצוב קירות הנעשה בעזרת חיפוי מבטון, ישנן שיטות נוספות אשר באמצעותן ניתן להשיג מראות מרהיבים (לחצו כאן לקריאה מעמיקה יותר על סוגי חיפויי קירות). כך למשל, ניתן לעשות שימוש בחיפויי עץ בכדי ליצור חללים בעלי מראה טבעי, חיפויים מחומרי פלדה המעניקים תחושה של "עיצוב חם" ואפילו חיפויים העשויים מצמחים אמתיים אשר מקשטים ביופיים את קירות הבית שלכם.

כל קיר והסיפור שלו…

בכל הנוגע לעיצוב פנים, לחלל דירתנו יש איזו שהיא "אמירה", משהו שנכון ומתאים יותר עבורו. ניתן לומר בדיוק את אותו הדבר גם על חיפוי קירות. לא כל סגנון יכול להתאים לכל מקום או לכל סוג של קיר כלומר, חיפוי קיר לטלויזיה יהיה שונה מהותית מחיפוי קיר בחדר השינה. השאלה הגדולה היא עד כמה חשוב לכם שהדירה תיראה יוקרתית? חיפוי מבטון אכן יכול להבטיח מראה יוקרתי לדירתכם. אם אתם אנשים של יוקרה וסטייל, כפי הנראה חיפוי מסוג זה יכול מאוד להתאים לכם לצד לא מעט עיצובים אחרים הקיימים. הרשו לקירות דירתכם להתפנק.

רוצים לגלות איזה חיפוי הכי יתאים לקירות שלכם?
אז אל תלחשו לקירות – צרו עימנו קשר

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake