הטרנדים הכי עדכניים בעולם עיצוב הקירות

רוצים לשפר את הבית בצורה הכי נכונה? שימו לב: הטרנד הכי חם כיום בעיצוב הבית הינו עיצוב הקירות. את העיצוב הזה ניתן לבצע בכל מיני דרכים, אך לא כולן זוכות לפופולריות זהה. נבין, אם כן, מהם הפתרונות האפשריים וגם, אילו טרנדים הכי עדכניים כיום ומה עוד חשוב לדעת לגבי עיצוב קירות בימינו.

המון רעיונות בעיצובי קירות

לפני שנראה מהו הטרנד המוביל, קבלו המון דוגמאות והמון רעיונות אפשריים לעיצובי קירות. אפשרות אחת נשענת על ביצוע של חיפוי קירות באמצעות עץ טבעי. אם אתם אוהבים פרקטים או דקים, זה יכול להשלים את המראה. אפשרות נוספת הינה לעצב את הקיר באמצעות גרפיקה צבעונית, בסגנון מדבקות קיר. עוד אפשרות הינה לצבוע בצבעים ייחודיים, ובשילוב תאורה עילית להעניק קונספט מיוחד לקיר רצוי. כמובן שבעיצוב יש עוד המון רעיונות מקוריים אפשריים. למשל, עוד קונספט אפשרי הינו שימש בחיפויי פלדה, שמתאים מאוד לחובבי עיצוב תעשייתי או אורבני. אפשרי גם עיצוב ירוק, המבוסס על שימוש מושכל בצמחים (צמחים מטפסים למשל). אבל ללא ספק, הטרנד הכי חם כיום נמצא במקום אחר לגמרי. הטרנד המוביל הינו חיפוי קיר באמצעות בטון מיוחד לעיצוב. הידוע גם כבטון אדריכלי.

מהו בעצם חיפוי בטון ולמה הוא כל כך מבוקש

השימוש בבטון אדריכלי, בטון מוחלק ויישומים נוספים הביא את הבטון לתודעה בתור אופציה לגיטימית וטובה מבחינה עיצובית. ללא ספק, חיפוי קירות מבטון זהו הטרנד המוביל, בין היתר בזכות הגמישות של חומר גלם זה. ניתן לעשות בבטון שימוש ליצירת מגוון סגנונות. הוא יכול ללבוש צורה תעשייתית או סגנון מדויק וצעיר. הוא יכול להלביש את הבית בעיצוב מתוחכם או במראה היי טקי בולט. חיפוי מבטון יכול להשתלב היטב גם בסגנון אומנותי מאוד, בדרך שלא ניתן להתעלם ממנה. איש איש, והעיצוב הרצוי לו. כל בית, וחיפוי הבטון ליצירת האווירה המבוקשת. צורות גרפיות, טקסטורות מלהיבות, אסתטיקה מודרנית. חיפוי בטון, חשוב להבהיר, איננו איזו שהיא יציקה אחת גדולה. בהחלט לא. ראשית, הלקוח בוחר את העיצוב הרצוי לו. רק לאחר מכן, מייצרים לוחות מפייבר צמנט. את החיפויים הללו מחברים אל הקירות בצורה מחוכמת. חיבור נסתר, ללא ברגים גלויים או אלמנטים שמפריעים לאסתטיקה. כלומר, לא מחליפים את הקירות הקיימים. לא שוברים קירות, לא מזיזים עמודים. תהליך אלגנטי, תפור לפי מידה, בדיוק בסגנון המבוקש והרצוי. רוצים גם? תוכלו למצוא חיפויים בעלי מוטיבים מעוגלים או קווים ישרים וזוויתיים. ניתן לעצב את הקירות בטקסטורה וסגנון שמעניקים אשליית נפח ועיצוב תלת ממדי. אפשריים צבעים חמים או צבעים קרים. ישנם חיפויים שמתאימים מאוד לסלון וכאלה שטובים יותר לחדר הורים או חללים אחרים. פנו אלינו, Creativewalls ותוכלו להתרשם מהמון סוגים של חיפויים ואפשרויות לשדרוג הקירות בעזרת לוחות בטון וחיפויים מיוחדים.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake