חיפוי קיר דקורטיבי – 5 עיצובים מומלצים

חיפויי קירות הפכו כבר מזה זמן רב לפתרון הכי נוח, מיוחד ויצירתי עבור שדרוג העיצוב בחדרים שונים בבית ובמשרד. בין אם זה משרד יוקרתי, חדר שינה, מטבח או אמבטיה – מדובר בתוספת שתשנה את כל מראה החלל. לחיפויים אלו מספר יתרונות בולטים: אי אפשר להישאר אדישים למראה שלהם, המחירים נוחים, ההתקנה פשוטה והאפשרויות רבות ומגוונות. למשל, תוכלו לבחור בחיפוי קיר דמוי עץ, חיפוי מעץ טבעי, אלומיניום, בטון ועוד.

אנחנו ב – Creative Walls מציעים לכם ליהנות מפיתוח חדשני של חיפויים, שיטת התקנה מיוחדת שפיתחנו (ונקראת התקנה סמויה), אופציה לעיצוב מותאם אישית ואפשרות להתייעץ עם מומחים שיעזרו לכם לעשות את הבחירה הנכונה מבחינה עיצובית עבור החלל המדובר. מכיוון שאנחנו מכירים את האופציות הרבות העומדות בפניכם, אנו יודעים כמה קל ללכת בהן לאיבוד, ולכן בחרנו 5 עיצובים מומלצים ואת הדגם המתאים עבור כל עיצוב.

עיצוב כפרי – דגם סרגלי עץ

אחת הבשורות האחרונות בכל הנוגע לחיפויי קיר הם סרגלי העץ באמצעותם ניתן ליצור עיצוב כפרי מיוחד, נעים וכזה שמעניק עומק לחדר. מדובר בעיצוב פופולארי ואהוב על אנשים שמתחברים לאווירה חמימה, הנותנת תחושה של חופשה. אם חשבתם שעיצוב כפרי לא יכול להפתיע אתכם יותר, דגמים הכוללים סרגלי עץ ישכנעו אתכם אחר. בנוסף, תוכלו לבצע התאמות בדגם כך שיתאים לחלל החדר שלכם ולרהיטים, ניתן לבצע זאת בעזרת משחק עם המרווחים בין הפסים, כיוון ההתקנה, העובי וכמובן גוון העץ. והבונוס? התחזוקה שלו מאוד פשוטה ולא תצריך מכם מאמץ.

דגם ספציפי זה מורכב מלוחות עץ טבעיים (ניתן לבחור גם בסרגלים דמויי עץ) המגיעים בצורת פסים צרים וצבעים של עץ יחסית בהיר. הוא משתלב באופן טבעי עם עיצוב כפרי, מבלי להעמיס עליו ולהראות מתאמץ.

עיצוב דומיננטי – דגם Wave

כאשר מחפשים חיפוי קיר דקורטיבי שייצור מראה דומיננטי ובולט כדאי לבחור חיפוי אותו יהיה קשה לפספס, ואם זה מתאפשר כזה שמתלבש על יותר מקיר אחד. בין החומרים שמאוד נוח לעבוד איתם במטרה ליצור מראה דרמטי ושונה הוא בטון אדריכלי, בעזרתו ניתן להגיע לדגמים ייחודיים וליצור מראה קיר שכולם ידברו עליו. מדובר בחומר עם עמידות מפני מפגעים שונים שקורים במהלך השנים, כמו שריטות או עובש למשל, וגם הוא, כמו דגם סרגלי העץ, נוח לניקוי.

דגם Wave, המורכב מצורות המזכירות גלים ויוצרות משולשים, הוא דגם מפואר ודומיננטי אך גם אלגנטי, כזה שנראה כמו יצירת אומנות עצומה על הקיר. עיצוב כזה יתאים בדרך כלל לחללים גדולים עם תקרה גבוהה ולאנשים שלא מתביישים להשוויץ בבית או בחלל העבודה שלהם. כמו כן, בגלל שמדובר בעיצוב קיר המושך תשומת לב רבה, מומלץ שהרהיטים יהיו מינימליים ובצבעים אחידים.

עיצוב יוקרתי – דגם Gold Line

אנשים שמנסים ליצור עיצוב יוקרתי משתמשים בדרך כלל בצעים כמו זהב או אדום ועושים זאת באופן מוגזם, כאשר החוכמה היא דווקא לדעת לבחור את המינון הנכון – זה סוד הקסם של דגם Gold Line המתאים במיוחד למשרד שרוצה לשדר יוקרה וטוב טעם או לאנשים שמחפשים עיצוב מודרני לבית אך עם טוויסט. הדגם מורכב מקווים מקבילים היוצרים ריבועים ובתוכם פסי זהב קטנים המעניקים מראה מרתק ונעים בעין. עיצוב שכזה יוסיף לכל חלל אלגנטיות ממגנטת.

בדגם זה, כמו בדגמים יוקרתיים אחרים, משתמשים בבטון אדריכלי, אותו כבר הזכרנו. מדובר בחומר שעבר מהפך – בעבר הוא נחשב לכזה המשדר קור ויוצר מראה תעשייתי והיום ההפך הוא הנכון ומשתמשים בו רבות לעיצוב חיפויי קיר בכל חדרי הבית במגוון סגנונות, צורות וצבעים. ואם בעיצובים יוקרתיים עסקינן, אם חשקה נפשכם בעיצוב מותאם אישי מומלץ לבחור בגוונים של לבן, אפור או שמנת ולהכניס נגיעות מעניינות של זהב, ממש כמו בדגם שהזכרנו כאן.

חיפוי קיר דקורטיבי

עיצוב קלאסי – דגם Rectangles

אז אחרי שדיברנו על דגמים בולטים יותר, צריך לתת מקום גם לעיצוב קלאסי ופשוט כי גם סגנון כזה בהחלט מסוגל לעורר עניין בחדר. עצם הסימטריות והאחדות בצבעים ובצורות יוצרת מראה מזמין ואסתטי בחדר – קלאס אמתי, בדיוק כפי שניתן לראות בדגם Rectangles המורכב ממלבנים בגווני אפור.
זכרו כי עיצובים מודרניים מתבטאים בדרך כלל באחדות ובמינימליזם, בין אם זה מבחינת רהיטים או מבחינת הצבעים, ולכן כאשר מוסיפים חיפוי קיר דקורטיבי לעיצוב כזה מומלץ לבחור בצורות גיאומטריות סימטריות שיוסיפו עניין וייחוד לקיר אך לא בצורה מוגזמת.

עיצוב חדשני – דגם סרגלי אלומיניום

אחד הפתרונות החדשניים והמעניינים שאנחנו מציעים ב – Creative Walls עבור אנשים שמחפשים עיצובים לא סטנדרטיים הם שימוש באלומיניום לחיפויי קיר. באמצעות שזירה ייחודית המבוצעת אצלנו ניתן להתקין לוחות בעובי, רוחב וצבע לבחירתכם, והאופציות הן רבות. היתרון באלומיניום הוא שניתן לשלב אותו בסגנונות עיצוב שונים, ולכולם הוא יעניק מראה יוצא דופן.

סרגלי אלומיניום הם בחירה מצוינת עבור משרדי הייטק וחיפוי קירות חוץ של מבנים שונים אבל לא רק, היות והמראה התעשייתי תופס תאוצה היום גם במרחב הביתי וניתן ליצור מראה מעניין בעזרת בחירת אלומיניום בגווני האפור הטבעיים שלו. יחד עם זאת, חשוב להבין שמרחב התמרון עם האלומיניום הוא כל כך גדול שהוא יכול להגיע בכל צבע, אפילו בצבע דמוי עץ.

לסיכום, סקרנו כאן כמה מהעיצובים הכי פופולאריים ועכשוויים, אותם תוכלו להזמין כפי שהם או לבצע שינויים שיתאימו לחלל שלכם. בסופו של דבר, חיפוי קיר דקורטיבי הוא הדרך שלכם לבטא את טעמכם האישי. בנוסף, חשוב לזכור כי חיפוי הקיר צריך להתכתב עם הצבעים בחלל ולהתאים לשאר הרהיטים והפריטים העיצוביים בחדר.

רמי ימין
רמי ימין
אדריכל, מעצב פנים ומייסד חברת Creative Walls. הופך רעיונות למציאות כבר מעל 10 שנים.

מעוניינים לקבל יותר פרטים? כתבו לנו

השאירו פרטים ואנשי הצוות המקצועי יחזרו אליכם בהקדם.

    שם*
    טלפון*
    הודעה*
    שלח
    Powered by
    כלי נגישות

    Powered by - Wemake